uroki komunikacji nieporadnej
Blog > Komentarze do wpisu
styl drobno-miejski

niby reklama, jak reklama. zasłania okna, jak wiele innych. prosta w przekazie, siermiężna wręcz. wiele takich w całej Polsce. ale ta prostota jest wyjątkowo uderzająca w kontekście, w jakim została umieszczona: róg Alej Jerozolimskich i Kruczej w Warszawie, jedno z najdroższych miejsc w Polsce, zaklejone zazwyczaj co najmniej Pierce'em Brosnanem.

(zdjęcie z samochodu, stąd słup...)

byłbym o niej zapomniał, gdyby nie to, że znalazłem jej mutację w miejscu, do którego pasuje znacznie lepiej - naprzeciw dworca PKS w Krośnie. absolutnie nie obrażając Krosna.

umieszczanie tak prostej i taniej reklamy (podobno dość tanich butów) w najdroższym punkcie stolicy wydaje mi się równie nieadekwatnym ruchem, jak reklamowanie mielonki z kerfura na times square. jeśli producent chciał uderzyć do "elit", to chyba powinien użyć innej formy. jeśli chciał trafić do swojej dotychczasowej grupy docelowej, to pewnie mógł sobie darować wydatek (raczej spory) na takie miejsce.

jakoś to nieporadne. stąd pulpa.

(a nazwa marki nawet pasuje do coraz bardziej dalekowschodnich w stylu ulic Warszawy, okupowanych przez niezwyciężoną armię reklam wielkoformatowych...)

poniedziałek, 11 sierpnia 2008, vontrompka

Polecane wpisy

TrackBack
TrackBack w tym blogu jest moderowany. TrackBack URL do wpisu: