uroki komunikacji nieporadnej
RSS
niedziela, 17 sierpnia 2008
(pot.) dirt-cheap

 

15 złotych za stronę to podobno bardzo mało. doświadczamy zatem wyjątkowej zgodności formy z treścią.

(to jeszcze reminiscencja spod Rymanowa)

11:22, vontrompka
Link Komentarze (2) »
poniedziałek, 11 sierpnia 2008
styl drobno-miejski

niby reklama, jak reklama. zasłania okna, jak wiele innych. prosta w przekazie, siermiężna wręcz. wiele takich w całej Polsce. ale ta prostota jest wyjątkowo uderzająca w kontekście, w jakim została umieszczona: róg Alej Jerozolimskich i Kruczej w Warszawie, jedno z najdroższych miejsc w Polsce, zaklejone zazwyczaj co najmniej Pierce'em Brosnanem.

(zdjęcie z samochodu, stąd słup...)

byłbym o niej zapomniał, gdyby nie to, że znalazłem jej mutację w miejscu, do którego pasuje znacznie lepiej - naprzeciw dworca PKS w Krośnie. absolutnie nie obrażając Krosna.

umieszczanie tak prostej i taniej reklamy (podobno dość tanich butów) w najdroższym punkcie stolicy wydaje mi się równie nieadekwatnym ruchem, jak reklamowanie mielonki z kerfura na times square. jeśli producent chciał uderzyć do "elit", to chyba powinien użyć innej formy. jeśli chciał trafić do swojej dotychczasowej grupy docelowej, to pewnie mógł sobie darować wydatek (raczej spory) na takie miejsce.

jakoś to nieporadne. stąd pulpa.

(a nazwa marki nawet pasuje do coraz bardziej dalekowschodnich w stylu ulic Warszawy, okupowanych przez niezwyciężoną armię reklam wielkoformatowych...)

21:05, vontrompka
Link Dodaj komentarz »
sobota, 09 sierpnia 2008
i'm charles. ray charles.

dziś coś z Rymanowa:

jest wszystko (po 4,50) i nie tylko: światowość kokietująca igrekiem, gustowne kroje pisma, wymierzone odstępy...

po czym przenosimy wzrok na południową pierzeję Rynku i widzimy to:

O'Reilly?... cu.

19:00, vontrompka
Link Komentarze (4) »